Το σχολείο όμως δεν είναι μόνο μαθήματα….! Μαθητές και εκπαιδευτικοί έχουν ανάγκη από ημερήσιες εξορμήσεις,  εκδρομές και διάφορες δράσεις!

Μέσα από όλα αυτά, επιδιώκουμε οι μαθητές να αναπτυχθούν πολύπλευρα, να ανακαλύψουν τη γνώση μόνοι τους μέσα από απλά και καθημερινά πράγματα καθώς και να έρθουν σε επαφή με νέες πτυχές του εαυτού τους!

 

 

Μαθητές και εκπαιδευτικοί έπιασαν δουλειά, στόλισαν, διασκέδασαν και το αποτέλεσμα…ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ!!!

 

 

 

Τί είναι οι <<Μεγάλοι- μικροί κυνηγοί>>;

Οι Μεγάλοι-μικροί κυνηγοί είναι μια δράση ευαισθητοποίησης των μαθητών απέναντι στην Κυκλική οικονομία και ειδικότερα στην ανακύκλωση μπαταριών.

Στόχο έχει τη συστηματική επιμόρφωση των παιδιών με διαδραστικό τρόπο, ώστε να τα καθοδηγήσει στην ευσυνείδητη συλλογή χρησιμοποιημένων μπαταριών στους κάδους ΑΦΗΣ.

Σκοπός του προγράμματος είναι  να ενημερώσουμε, ευαισθητοποιήσουμε και να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον των μαθητών και κατ’ επέκταση να κινητοποιήσουμε τα παιδιά ώστε να κατανοήσουν τη σημασία της χωριστής συλλογής και να ενστερνιστούν με αυτό τον τρόπο την περιβαλλοντική συνείδηση της σχολικής κοινότητας, την ευαισθητοποίηση της στην ανακύκλωση και τελικά την ενεργή συμμετοχή στην Κυκλική Οικονομία, για ένα μέλλον χωρίς απόβλητα.

Ο κάδος ΑΦΗΣ έφτασε σήμερα στο Δημοτικό μας!!!

Η κυκλική ανακύκλωση ξεκινά…

Σας θέλουμε συμμάχους!

 

 

 

 

 

Δράσεις ευαισθητοποίησης για την Παγκόσμια ατόμων με αναπηρία

(3 Δεκεμβρίου)

Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία (3 Δεκεμβρίου), πραγματοποιήσαμε τρεις δράσεις με σκοπό την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των μαθητών.

Μέσα από αυτές τις δραστηριότητες τα παιδιά “μπήκαν στα παπούτσια” των ατόμων με αναπηρία και ήταν σε θέση να κατανοήσουν καλύτερα τις προκλήσεις και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν συνήθως αυτοί οι άνθρωποι.

Αρχικά, προσεγγίσαμε τις δυσκολίες επικοινωνίας των κωφάλαλων ατόμων και παρακολουθήσαμε ένα σύντομο βίντεο στο οποίο παρουσιάζονται μερικά βασικά ρήματα στην νοηματική γλώσσα. Έπειτα, προσπαθήσαμε να μάθουμε όσα περισσότερα ρήματα μπορούμε και στη συνέχεια παίξαμε ένα παιχνίδι που χρειαζόταν την ανάκληση και την χρήση αυτών των ρημάτων.

Στην επόμενη δραστηριότητα πήραμε τα χρώματα και τα πινέλα μας και γίναμε ζωγράφοι με το στόμα! Χρησιμοποιήσαμε την φαντασία και την δημιουργικότητα μας και δημιουργήσαμε μοναδικά έργα τέχνης, ενώ όλοι συνειδητοποίησαν πόσο ικανοί μπορούμε να γίνουμε κάτω από διαφορετικές συνθήκες.

Στο τέλος, επιδιώκοντας να έρθουμε πιο κοντά στην καθημερινότητα των ατόμων που αντιμετωπίζουν προβλήματα όρασης, βγήκαμε στο προαύλιο και παίξαμε ένα ομαδικό παιχνίδι, στο οποίο οι μαθητές μπήκαν πρακτικά στην θέση αυτών των ατόμων, δένοντας τα μάτια τους και ακούγοντας οδηγίες από έναν συμμαθητή τους, ώστε να φτάσουν στον προορισμό τους.

Μέσα από όλες αυτές τις εποικοδομητικές δράσεις, οι μαθητές κατάφεραν να έρθουν λίγο πιο κοντά σε αυτούς τους συμπολίτες μας, να αποκτήσουν μια συμπεριληπτική συμπεριφορά, να καλλιεργήσουν την ενσυναίσθηση τους αλλά και να βιώσουν πόσοι δυνατοί μπορούν να γίνουν όταν έρθουν αντιμέτωποι με μια μεγάλη πρόκληση στη ζωή τους!