Όσοι γονείς/κηδεμόνες επιθυμούν τα παιδιά τους να παρακολουθήσουν το Ολοήμερο Πρόγραμμα για το νέο σχολικό έτος, θα πρέπει να καταθέσουν στο σχολείο υπογεγραμμένη την παρακάτω αίτηση-δήλωση το αργότερο μέχρι τις 12 Μαΐου 2022.
Κάνετε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να μεταφορτώσετε την αίτηση: