Αγαπητοί γονείς,
Τη Δευτέρα 10 Μαΐου 2021, ανοίγουν εκ νέου τα σχολεία δια ζώσης, όμως με νέα δεδομένα, έτσι ώστε να μπορούμε να επιστρέψουμε ασφαλείς! Η μάσκα εξακολουθεί να είναι υποχρεωτική σε όλους τους χώρους των σχολικών μονάδων και κάθε μαθητής υποχρεούται να διαθέτει σχολική κάρτα αρνητικού self test!
Ήδη από σήμερα, 5/5/2021 είναι διαθέσιμα στα φαρμακεία τα self tests που δικαιούνται δωρεάν οι μαθητές μας! Μπορείτε να τα παραλαμβάνετε επιδεικνύοντας την ταυτότητα, τον ΑΜΚΑ σας και τον ΑΜΚΑ του παιδιού στον φαρμακοποιό! Τα tests συνιστάται να πραγματοποιούνται το τελευταίο 24ωρο πριν την επιστροφή στο σχολείο. Η διενέργειά τους είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ και μόλις βγει το αποτέλεσμα θα πρέπει να το δηλώσετε εδώ:
Δήλωση αποτελέσματος self test
και έπειτα να εκδώσετε τη σχολική κάρτα. Χωρίς τη σχολική κάρτα, δεν επιτρέπεται η είσοδος των μαθητών στο χώρο του σχολείου!
Τα tests θα πραγματοποιούνται δύο φορές την εβδομάδα. Αναλυτικές οδηγίες για τον τρόπο διενέργειας των tests και τις σχολικές κάρτες που θα πρέπει να έχουν μαζί τους οι μαθητές μας καθ’ όλη τη διάρκεια που το σχολείο μας είναι ανοιχτό, καθώς και απαντήσεις σε απορίες που ίσως έχετε θα βρείτε εδώ: